dinsdag 2 december 2008

De PIP-mokken


Vol verwachting klopt mijn hart… ja hoor en nog een beetje harder toen ik de super binnen liep… zijn ze er nog of zijn ze al weg! Yes!!! Hebbes!!! Al moest ik wel achterin de doos graaien voor de nieuwere rode exemplaren. Ik wist dat ze deze week bij de bekende super zouden staan. De vorige keer ging het zo snel dat alles binnen een dag al op was. Gelukkig had de super ze op het eind van de week in het andere gedeelte van het dorp ze toen alle vier. En ook die heb ik met een hele hoop doosjes thee ;-) Nu zijn er zes verschillende mokken in omloop, waarvan twee hele nieuwe. Wat zijn ze toch weer leuk! Ik heb nog een grotere foto om naar te staren en te genieten, tenminste voor de liefhebbers dan … ;-)   Even erop klikken en de foto wordt groter! Ik heb meteen weer een leuke voorraad thee erbij, Rooibos en Pepermunt, mijn favoriete smaakjes (al koop ik die meestal in een natuurwinkel). Zo en nu eerst een mok inwijden. Momenteel zet ik koffie op de ouderwetse manier, want ik heb nog steeds geen tijd gehad om een koffiezetapparaat te kopen. Oeps ik moet er natuurlijk thee uitdrinken nu


;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten