zaterdag 22 augustus 2009

Heel veel restjes haakgaren


Meer dan dit kan ik nog niet laten zien waar ik mee bezig ben. In mijn vorige logje had ik er al over dat ik met iets bezig ben met haken met veel kleurtjes. Het zijn in ieder geval heel veel restjes haakgaren. Van draden, tot kleine bolletjes tot nieuw aangebroken exemplaren. Er zit zelfs haakgaren bij van de Ter Meulen Post! Ik wilde vooral alle kleine restjes een bestemming geven. Tot nu toe heb ik al ongeveer 18 verschillende kleuren gebruikt. Het ene garen is stugger om mee te werken, terwijl het andere zachter is. In gehaakte vorm voel je echter geen verschil. Wel heb ik gezorgd dat het allemaal van dezelfde dikte is zodat het er toch als een geheel uitziet. Al diverse keren heb ik kleine stukjes uitgehaald als ik de volgorde van de kleuren niet mooi bij elkaar vond passen. Ik haak het met naald 3 daar ik nogal vast haak. Dit garen is eigenlijk voor naalden 2,5. Inmiddels ben ik al heel wat uurtjes bezig en het ziet eruit dat de komende tijd ook nog wel even zo duurt. Meer verklap ik nog niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten