donderdag 8 mei 2008

Morgen…

Morgen is het een spannende dag voor mij. Naar aanleiding van haar bericht kon ik het niet weerstaan om ook ongezien een kilo rozenlapjes te bestellen… Morgen wordt het bezorgd! En ik ben zooooooooooo benieuwd! Ooit heb ik in een oude Ariadne een prachtige rozenquilt zien staan gewoon van vierkante lapjes. Vanaf die tijd heb ik al wel veel stofjes bewaard met rozen erop. Inmiddels zijn we ongeveer zo’n kleine 20 jaar verder, maar ben ik nog steeds niet begonnen omdat handwerken op een zeer laag pitje was komen te staan. Dit is een leuke kans om er toch eindelijk eens een keer aan te beginnen! Althans als ik ze durf te verknippen! Ik vind het nog altijd leuker om met oude lapjes (bv kleding) te prutsen, die in feite zijn afgeschreven. Ergens vind ik het namelijk zonde om in mooie nieuwe lapjes te knippen. Ik weet wel dat de nieuwe daarvoor bestemd zijn, maar met oude lapjes heb ik daar gewoon veel minder moeite mee. Ik zit dus morgen heel dichtbij de voordeur! Anders moet ik tot dinsdag wachten voor het bezorgd wordt of afgehaald kan worden. Arme ik en dan zo lang wachten en ik ben al zo nieuwsgierig nu!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten