vrijdag 9 mei 2008

33 Rozenlapjes + 1

Prachtige lapjes en wat veel voor die prijs! Bij sommige lapjes vraag ik me wel af of het rozen zijn, maar dat maakt niet uit :-) Op de brief lees ik nu rozen en bloemen quiltstoffen en toen ik het bestelde stond er alleen rozen quiltstoffen. Ik had het veel slechter kunnen treffen immers met ongezien lapjes te bestellen! Dit is prima. Ik vind het een geweldig pakket voor die prijs! De kleinste lapjes zijn ook nog niet eens zo klein zelfs. Wat een ontzettend leuk pakket om jezelf cadeau te geven. Daar krijg je pas goede zin van ;-) Ik kreeg overigens ook nog een lapje cadeau omdat ik boven de 25 euro had besteld. Dat staat hier niet op de foto. Beetje countryachtig met groente erop. Ook krijg je extra punten die nog eens korting geven. Alles bij elkaar (+ verzenden) 36,20 euro betaald voor 33 rozen en bloemen quiltstofjes + 1. In het pakket zit een brief dat het pakket eigenlijk een waarde heeft van meer dan 125 euro. En nu even ‘speeltijd’ buiten ;-)   Moet nu even kijken, voelen, aaien en zo…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten