zondag 9 augustus 2009

Gratis borduurpatroontje met dubbele hartjes voor Biscornu


Vorige week zondag heb ik weer eens sinds lang een patroontje ontworpen en vergeet dan prompt de tijd. Zo werd het 's morgens 6 uur voor ik er erg in had! Net zo lang blokjes vullen tot er een patroontje ontstaat.
Een gratis borduurpatroontje met dubbele hartjes en levensboompjes in een vierkant. Patroontje kan goed gebruikt worden voor een biscornu of een speldenkussen.


Na het patroon in het rood te hebben ontworpen, heb ik het ook nog in acht andere kleurstellingen gemaakt en een zwarte. Vooral met de combinatie van kleuren op andere gedeeltes in het midden krijg je een ander patroontje te zien. Mijn persoonlijke voorkeur heeft de beige-goude versie onderaan in het midden, gevolgd door de groene.

Met omzetten van berichten uit 2009 van weblog naar hier kwam ik bij 9 augustus 2009 dit artikel zelfgemaakt patroontje tegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten