zaterdag 7 augustus 2010

Laatste week vakantie

Inmiddels heb ik nu drie weken vakantie achter de rug en heb ik nog één week vakantie. Na een overhoop gehaalde planning door een kelderlekkage, ben ik het nu een beetje beu om steeds binnen op te ruimen. Binnen is het een stuk kouder dan buiten en al helemaal in mijn kelder. Ik hoop het daar zondag eindelijk allemaal uitgezocht te hebben en ingeruimd. De keuken staat nog steeds bomvol. Ik plof iedere dag vermoeid in mijn bed en dat is denk ik toch niet de bedoeling van vakantie :-) Ik hou het vanaf maandag daarom ook gezien met al dat ruimen en ga dan alleen nog maar leuke dingen doen en vooral naar buiten! Dat wil niet zeggen dat ik niks meer doe, alleen niet meer zulke grote klussen in mijn eentje. Ik wil eruit, want ik zit nu al die tijd thuis binnen. Ik vlieg tegen de kelder- en keukenmuren op. Mijn virtuele rugzak is gepakt :-)
Om het e.e.a. te illustreren met een foto, kan ik dat nu helaas niet, want mijn fototoestel is al drie weken spoorloos. Ik weet dat ik 'm thuis na light graffity opnieuw geupdate heb, dus hij moet wel thuis liggen. Ik heb al op alle mogelijke plekjes gezocht, maar geen fototoestel te vinden. Anders maar die van mijn dochter lenen de komende tijd.
Wat ik nog te melden heb… ik heb een nieuwe, tweedehands fiets! Een Gazelle Primeur, een oudje, maar normaal van uiterlijk en niet zo'n futuristisch model van tegenwoordig met een breed stuur :-) Dat stond nog op mijn lijstje van de vakantie, evenals een fornuis met opgespaarde VVV bonnen nog. Voor het laatste ga ik deze week nog voor op pad.
Hopelijk kan ik dan volgende week meer leuke dingen laten zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten