zaterdag 21 augustus 2010

Kaboutertjes?

Bestaan ze dan echt, de kaboutertjes? Mijn fototoestel is weer terecht! Nu had ik net geregeld dat ik het fototoestel van mijn werk, waar ik overigens zelf de uitleen van regel, mee naar huis kon nemen voor een weekje en dat ik eindelijk wat foto's kon gaan maken. Dat zul je dan altijd zien… dan duikt ineens mijn eigen fototoestel weer op! De kaboutertjes vonden het zeker zielig dat ik al diverse kasten had leeg geruimd, opgeruimd en weer ingeruimd. Of was het opzet ;-) Waar het lag, voel ik al velen denken… nou eehhh gewoon op de vaste plaats, misschien 3 cm verder naar rechts! Niet te geloven. Ik ben daar wel tien keer met mijn handen over gegaan, mijn dochter heeft daar ook gekeken en ineens plotsklaps ligt het er toch! Echt raar. Ik leg het altijd veilig hoog op een kast en daar lag het echt. Ik snap er echt helemaal niks van! Maar liefst vijf weken is het onvindbaar geweest. Steeds ging ik op plekjes kijken waar het eventueel kon liggen, zo ook op die kast, zelfs met een grote schijnwerper nog gaan kijken of het erachter was gevallen.
Maar goed, nu moet ik natuurlijk gaan fotograferen! Ik wil die dure spiegelreflexcamera van mijn werk sowieso toch uitproberen want soms wordt me gevraagd uitleg te geven en dat kon ik nooit, omdat ik er zelf nog nooit mee had gewerkt. Mooie reden dus omdat uit te zoeken. Morgen schijnt het nog mooi weer te blijven met ook weer regen, dus morgen is denk ik wel bekend wat ik aan het doen ben :-)
Dat niet alleen, want de gele wilde pruimen zijn rijp en er valt dagelijks wel een kilo of meer. Ik moet er 'iets' mee gaan doen deze week, want ik krijg ze niet meer allemaal binnengewerkt. Ze zijn wel heel erg lekker en erg zoet. Maar eens op zoek gaan naar pruimenrecepten, taart, jam e.d. …

Geen opmerkingen:

Een reactie posten