maandag 31 maart 2008

Bolsa met drie uñas


Deze bolsa (tasje) heeft zijtasjes, deze worden uñas genoemd.  Aan de zijkant is de zien dat er zowel aan de voorkant als aan de achterkant uñas zijn gebreid. Aan de voorkant (of is het de achterkant?) zit één uña en aan de achterkant zijn er twee gebreid. De kleuren van de patronen zijn hier omgekeerd. Het hele tasje is maar 12 x 16 cm, exclusief de flosjes. De kleine uña is 6,5 x 4 cm. De moeilijkheidsgraad, dacht ik, was het breien van die zijtasjes, maar dat blijkt achteraf totaal niet moeilijk te zijn. Pfffttt… daar draai ik mijn hand totaal niet meer voor om hoor :-)
Dit patroon komt ook uit het boek wat ik al eerder heb vermeld. Ik heb deze bolsa nog niet eerder op mijn weblog laten zien want er was niet veel meer te zien dan een omgekrulde versie met overal draden eraan. Zelfs voor mij was het spannend toen ik het aanelkaar maakte wat ik zou zien :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten