vrijdag 21 maart 2008

ABC-qrst


Tot de letter T ben ik met mijn ABC gekomen en nu ligt het voorlopig even stil. Over ongeveer 2 weken ga ik met het laatste stukje verder, nog 6 letters, wat bloemen en een wilg. De buitenste rand is al wel af (staat niet op de foto) omdat ik niet wist of ik zou uitkomen met het groen en bruin. Het groen komt nog terug in de wilg en het bruin in de eekhoorn. Die heeft nu een donker en een licht pootje en dat wil ik toch nog veranderen. Een vriendin van me heeft nog van een oud verfbad van jaren terug de kleuren groen en bruin. Ik ben dus erg benieuwd of het exact dezelfde kleuren zijn.
Sinds ik op mijn nieuwe pc werk, komen de kleuren van mijn scherm anders over dan van de oude. Zo ook met het bewerken van afbeeldingen met een ander programma. De foto’s hier kunnen dus voortaan wat lichter of donkerder overkomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten