maandag 5 maart 2012

Dronken vrouwspad

Ik had vorig jaar op een blog (Gerda?) zulke leuke creaties gezien van dronken manspad, wat ik hier voor het gemak maar dronken vrouwspad heb genoemd omdat ik de grillige lijnen zelf bewandel en creëer en dat zonder alcohol nog wel :-). Ik vond het vooral grappig om te zien hoe de paden ook tot bollen gemaakt konden worden. Daarom maar eens even een poging ondernomen om er een paar te maken. Ik wilde bekijken of het goed aanvoelt hiermee verder te gaan. Het effect vind ik erg leuk moet ik zeggen. Of je dit maar lukraak moet doen met restjes of met beleid eerst kleuren zoeken, daarvoor heb ik te weinig ervaring in de quiltwereld.

Met fotograferen had ik overigens niet in de gaten dat onze hond er zich ook mee aan het bemoeien was. Dat zag ik pas later ;-)

3 opmerkingen:

  1. Een klassiek, maar altijd mooi blok !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. FF googelen met Google - afbeeldingen dan krijg je veel dronkemanspadquilts te zien (sorry, geen dronkevrouwpads :-()
    Leerrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er erg leuk uit zo. Grappig dat net de neus van je hond op staat.

    BeantwoordenVerwijderen