zaterdag 1 januari 2011

Januari 2011

Allemaal een gelukkig en gezond nieuwjaar toegewenst!
Zijn jullie dieren ook weer rustig nu het geknal voorbij is? Ik ben er nog een paar 'kwijt' die zich in huis hebben verstopt. De hond loopt me overal achterna en Pammetje, de witte poes, is doof en heeft er gelukkig niets van mee gekregen.
Ik had me zo voorgenomen de afgelopen twee weken hier wat te laten zien waar ik allemaal mee bezig ben op handwerkgebied. Ik had immers vakantie en de tijd. Dacht ik… Helaas was ik snip- en snipverkouden en mijn energie was 0,0 en heb ik zelfs iedere dag wat langer in mijn bed doorgebracht. Zoals ik ook op andere weblogs al gelezen heb, is dit een echt hardnekkig virus, want ik ben er nog steeds niet goed vanaf.
Binnenkort een update foto van mijn zandlopertjes en mijn geborduurde Victoriaanse M. En ook nog van een gehaakte knuffel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten