maandag 21 december 2009

Zandlopertjes: 93


Slechts 3 kon ik er nog maar laten zien en dat was wel erg weinig. Vandaar dat ik afgelopen weekend toch maar weer de (naald en) draad oppakte om er een paar bij te maken voor de foto en de stok achter de deur om vooral verder te gaan. Veel blauwachtige dit keer. In totaal werden dat er 16 extra. Daarbij komt het totaal op 93 stuks. Ik denk dat ik er ongeveer van deze maat 300 ga maken, maar ik kan nog alle kanten op. Ergens zou ik graag al wat stroken vast willen maken, maar dat doe ik toch nog maar niet, want als ik meer stofjes moet gaan gebruiken, wil ik toch wel dat de balans goed verdeeld is van stofjes en kleur. Tot nu toe nog genoeg stofjes. Het zijn voornamelijk stroken van 10 cm hoog uit voordeelpakketjes. Het vierkantje zelf is zonder naden straks 9 cm hxb.
Zo en nu tandenpoetsen en flossen want ik moet onverwacht naar de tandarts dadelijk en dat nog wel op mijn eerste vakantiedag van twee weken. De vulling van een hoektand is eruit en dat voelt niet lekker aan. Eerst maar even de verzekering gebeld of er nog budget genoeg was op mijn naam voor dit jaar. Dat was er nog voldoende. Gelukkig kon ik vandaag meteen terecht ondanks alle drukte daar al is het wel een andere tandarts dan mijn ‘vaste’. Hij heeft mij al een keer behandeld van de zomer dus ik ken hem al wel. Deze had toen geen tandartsassistente tot zijn beschikking, want die werkte voor de andere. Alle instrumenten werden in mijn hals gelegd. Wel vreemd, maar wel efficiënt voor hem natuurlijk. Af en toe graaide hij daar een tangetje uit. Veel gespetter met water naar alle kanten. Gelukkig dat het een hele warme dag toen was. Nou ja… het resultaat was wel erg mooi en daar gaat het tenslotte om! Ben benieuwd hoe dat straks gaat… het is nu niet bepaald warm weer meer ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten