zondag 11 januari 2009

Creatief afwezig…

Meer dan deze foto kan ik nog niet laten zien. ;-) Maar ik ben 'ergens' creatief mee bezig. Waarom, voor wie en wat? Over een paar dagen kan/mag ik hierover meer onthullen…
Ondertussen ben ik ook nog bezig met de kelderopruiming. Niet zo erg veel meer gedaan eerlijk gezegd. Aangename afwisseling is natuurlijk het nemen van de lange creatieve pauzes van het bovenstaande ;-)
Ook ben ik heelhuids deze week van en naar mijn werk gegaan. Al heb ik wel een dagje 'gebust' om eventuele glibberpartijen uit te sluiten met de fiets op de besneeuwde fietspaden.
Geen voornemens gemaakt voor het komende jaar. Ik zie allemaal wel. Als ik me voorneem geen voorraad meer te kopen, maar alleen op te maken, heb ik natuurlijk steeds weer een goed excuus dat het alleen maar investeringen zijn voor mijn oude dag over wat ettelijke jaren… Door al die uitverkopen nu is het zeer aantrekking om wat pakketjes te bestellen en nog leuker om ze te ontvangen. Ja, ja ik ben weer gezwicht voor wat leuke borduurstofjes en lapjes. Zelfs een keer wat besteld in Amerika. Genoeg ideeën weer, alleen die tijd he…
Door mijn creatieve bezig zijn, loop ik wat achter met reageren op weblogs, al heb ik ze wel netjes bijgehouden met lezen! Ergens deze week laat ik weer wat krabbels van me achter, eerst nog even de deadline halen voor bovenstaande!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten