zondag 10 februari 2008

ABC-klm

En weer een stukje verder deze week. Ditmaal is de K, L en M erbij geborduurd plus de bladeren tussen de H, I en J. Iedere keer borduur ik ook een stukje van de rand erbij. Ik zit nu op de helft en het is nu aftellen naar de Z. Nu kan ik kiezen voor foto's over de hele breedte van het het middenstuk van het weblog, maar dan wordt de hoogte steeds kleiner of hier af te breken en vanaf hier de N te laten zien.

In de Catharine van februari 2008 staat voorop de cover: "Handwerken is weer hip." Voor deze ene keer heb ik het blad gekocht als uitzondering want aan mij zijn glossybladen niet zo besteed (ik koop liever handwerkbladen en -boeken). Er staan veel links in, maar die kennen wij als internetsurfers vrijwel allemaal al op een paar na :-) Ook boeken, beurzen, workshops komen aan bod. Toch wel leuk dus ;-) Ik vind het al helemaal bijzonder dat het weer aandacht krijgt in de bladen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten