maandag 1 juli 2024

Hartjes van diamant mallen

 


Het wordt tijd dat ik weer eens wat van me laat horen. Jammer genoeg bloggen niet meer zovelen en zijn verhuisd naar andere media zoals facebook, Instagram enz. Facebook is voor mij geen uitlaatklep voor hobby's dus blijf ik gewoon hier. 

Ik had lange tijd problemen met foto's maken en ook de verwerking daarvan. Ik kan nu weer sinds lange tijd foto's maken omdat ik toch maar overstag ben gegaan om een gsm te nemen, al haat ik het gebruik ervan, foto's maken is toch wel handig. Ik moet ook nog op zoek naar verwerkingsprogramma's.

Dit is de eerste foto gemaakt met de nieuwe gsm, kleiner gemaakt, uitgesneden en minder zwaar gemaakt. Ik ben een paar weken geleden begonnen met diamant malletjes (hexagonnetjes uitlopend tot een punt) om daar hartjes van te maken in de kleuren rood en roze. Het wordt niet zo groot. Ik heb alle hele hartjes er nu aan zitten, maar ik moet er aan de zijkanten nog aanmaken om het recht te kunnen knippen, want net zoals met zeshoeken verspringt het steeds met een kwart. Het wordt een klein dekentje met wit nep bont aan de achterkant en aan voorkant een randje. Of de kat het inpikt of mijn kleindochter als dekentje voor haar knuffels, dat wacht ik dan maar af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten