vrijdag 11 juni 2010

Katertje Mobie


Mijn weblog is inmiddels ook gewijzigd zag ik vandaag. Ik wist niet of dat goed zou gaan en heb daarom alle berichten vorige maand gekopieerd van twee jaar voor het geval dat er iets mis zou gaan. Maar alles is goed en ik ben niks kwijt. Wel moet ik net als zovelen nog wennen aan de achterkant hoe alles werkt. Dat is echt een vakantieklusje om dat eens beter uit te gaan vogelen. Voor nu ben ik al blij hier iets te kunnen publiceren en nog wel met een foto :-)
Voorlopig zit ik nog even in mijn 'blogout' vanwege de drukte voor de vakantieperiode en de daaraan gekoppelde vermoeidheid door alle deadlines die ik moet zien te halen. Dus als jullie even niets horen of even geen reacties lezen dan is het nog steeds daarom. Af en toe kijk ik wel, maar de puf ontbreekt nog steeds. In de vakantie (vanaf 15 juli) haal ik het allemaal in en blog net als vorig jaar weer heel veel!
Op de foto is Mobie te zien die zich in een klein doosje propte. Af en toe zit er een pootje dwars en steekt hij die boven de doos uit. Twee weken geleden ben ik met hem en Milo naar de dierenarts geweest voor de jaarlijkse inenting. Achterin de auto hoorde je tot aan de deur een oorverdovend kattenconcert. Erg leuk vonden ze dat autoritje blijkbaar niet. Ook de hond moest eraan geloven. Omdat hij zich zo goed gedroeg, kreeg hij een lekker brokje van de dierenarts, wat hij prompt weigerde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten