woensdag 13 januari 2010

Mijn eerste Quiltje


Mijn eerste pogingen om een quiltje te maken, zie foto. Daarvoor vond ik een patroon in een boek uit de bibiotheek. Op internet vond ik zelfs weer een scan van dit patroon uit het boek terug vorig jaar!
Ik heb hier al eerder over geschreven. Ik heb verschillende driehoekjes opnieuw met de hand en met de naaimachine doorgestikt. Ik had alles met licht garen en met de hand geregen namelijk. Ik moet nog steeds de achterkant ertegen aan stikken en de rand. Ooit krijg ik dat voor elkaar :-)
Ik ben een dag te laat om het op mijn weblog te vermelden, maar ik voelde me gisteren niet al te best en heb zelfs 16 uur achter elkaar geslapen tot vanmorgen 12 uur. Voel me nu weer iet wat beter en ga morgen weer werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten