vrijdag 29 augustus 2008

Zomervakantie 2008 is voorbij

Na 4 weken vakantie te hebben gehad, heb ik er ook meteen een blogvakantie van gemaakt om echt helemaal tot rust te komen zonder het gevoel te krijgen iets te moeten :-) Ik heb wel regelmatig alle weblogs bezocht en heb heel incidenteel een reactie gegeven. Ik heb niet veel gehandwerkt al was ik dat wel van plan, evenals 101 andere plannen die ik had :-) Het voornaamste plan was echter gewoon uitrusten en niet op de klok te kijken. Heerlijk!
We hebben nog wel een bezoekje aan België gebracht waar ik weer mijn handwerktijdschriften heb opgehaald. Ook heb ik echt schandalig veel quiltlapjes besteld en ontvangen en heb daar al lekker van genoten van wat ik daar wel niet allemaal van maken kan. Een marktbezoekje leverde me ook nog wat lapjes op van kleine ruitjes. Verder heb ik iedere dag een beetje in de tuin gewerkt om de takken die op een grote berg lagen te ontdoen van zijtakken en de kleinere op te stapelen tegen de omheining om zo enige privacy te verkrijgen. Hier en daar wat opgeruimd, gesorteerd, gesopt en gemaakt. Niet spectaculair veel, maar wel lekker dat er toch nog iets gedaan is :-) Minder leuk was dat mijn dochter drie weken flink beroerd is geweest, net als vorig jaar met de vakantie was het weer prijs. Ze had angina wat later ook oversloeg naar haar keelamandelen. Nu heeft ze weer praatjes voor tien gelukkig al is haar keel toch nog opgezet. A.s. maandag ga ik weer werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten