donderdag 27 oktober 2016

Aanwinst boek Arne & Carlos

Boek Vogels breien

Het laatste boek van Arne & Carlos dat verschenen is hier in Nederland heet Vogels breien met Arne & Carlos. Dit boek heb ik onlangs besteld en 26 oktober ontvangen. En leuk dat het is! Tenminste dat vind ik dan. Zoveel leuke vogeltjes om te breien... Er zijn er zelfs met een mutsje op, zo'n leuk mutsje met pomponnetjes. Mijn handen jeuken om aan de slag te gaan! De tijd staat het me echter nog niet helemaal toe. Maar komt vast binnenkort wel :-)

6 opmerkingen:

  1. Oo wart grappig, dat had ik helemaal gemist !!

    (((Zwaaiii MM)))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uitgave was 25-10-2016. Althans bij het dikke blauwe mannetje :-)
      Zwaai terug :-)

      Verwijderen
  2. Ik ben er zó benieuwd naar.. Kan niet anders als leuk zijn, gezien jouw reactie...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Net als met de kerstballen wordt dit vast de komende trend :-)

      Verwijderen
  3. Oh, hij is zooooooo leuk. Ik kwam hem vanmiddag tegen en kon de verleiding niet weerstaan. Ik ben al bezig met een proefje omdat ik allen tegen katoen kan. Van de meeste wol ga ik vreselijk niezen. Veel plezier met voorlopig plaatjes kijken. Ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen