dinsdag 5 februari 2008

Trucjes van Milo

He he, eindelijk mag ik eens op haar weblog komen te staan. Ik ben wel altijd klein gebleven, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat ik over het hoofd moet worden gezien! Nu heeft mijn bazinnetje het wel altijd druk met die ouwe knarretjes van mijn soort, maar ik vermaak me hier opperbest met kattekwaad uithalen en veel rennen in en om het huis. Op de foto ben ik te zien op een omgezaagde boom waar ik altijd heel graag opzit. Ik ben een superslimme poes met een hoog iq, vergeet dat niet. Het jonge bazinnetje heeft me 4 jaar geleden Milo genoemd naar de Venus van Milo. Ik maak alle deuren in huis open. Ik heb het afgekeken van mijn oude vriendje Pukkie, maar dat was zo omslachtig. Hij sprong eerst op de verwarming en drukte dan op de klink. Ik spring gewoon een paar keer naar boven en hang aan de klink. Dat gaat veel sneller. Zo kan ik door het hele huis en ik snuffel heel wat af overal. Zo heb ik maanden mijn bazinnetje goed voor de gek gehouden. Ze vond haar wekker erg onbetrouwbaar. Dan weer liep ie af en daarna weer niet. Ze durfde bijna niet meer te gaan slapen als ie de eerste keer was afgegaan. Na het uitslaan, moet ie na tien minuten weer gaan en dat deed ie niet vaak… ha ha. Zo kwam het toch voor dat ze zich toch nog versliep. Ja wat denk je? Doe ik eerst moeite om op haar bed te liggen en lig bijna met mijn oren op dat lawaaiding. Ze drukt niet eens meteen op de knop als de wekker afloopt. Vanmorgen heeft ze voor het eerst ontdekt dat ik dan op de wekker ga zitten en daarmee voorkom dat er voor de tweede keer herrie gaat komen. Daar blijf ik dan gewoon op zitten en ze had het nooit door. Maar vandaag heeft ze me gezien en weet ze dat er niks met de wekker aan de hand is… Tja je moet toch wat als kat in de vroege morgen als er zulke harde stemmen van het nieuws je wakker houden… Tja je bent slim of niet natuurlijk ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten