woensdag 3 februari 2010

Lappenmand

Toch maar even iets laten horen van me. De laatste tijd ben ik nogal veel bij de tandarts te vinden geweest en ook nog een keer naar de huisarts. Lekkende kronen die vervangen moesten worden, waren daarvan de oorzaak (30 jaar oude dan krijg je dat he), maar waarvan de behandeling met noodkronen en door pijnlijk tandvlees niet goed lukt, Met veel spanning en druk erop en niet te vergeten en heel veel paracetamols (een zeer pijnlijke behandeling gehad zonder verdoving!). Gisteren kwam de noodkroon weer los en vanmorgen weer vastgezet. Het moet zelfs weer opnieuw volgende week, gips happen, schoonmaken e.d. pffftttt.
Vorige week donderdag had ik ook nog de pech onderuit te gaan met de fiets. Ik nam een zeer flauw bochtje en voor ik het wist lag ik naast mijn fiets. Die verraderlijke gladheid van dit weer! Iedere dag werd mijn knie wat blauwer en dikker tot mijn hele onderbeen tot aan mijn voet alle kleuren van de regenboog vertoonde de laatste dagen. Vandaag toch maar naar de huisarts gegaan. Daar werd geconstateerd dat ik lekkende spieren zou hebben en de slijmbeurs bij de knie zit vol met vocht. Morgen moet ik een kous bij de apotheek ophalen voor tegendruk te geven in de hoop dat het lekken in mijn onderbeen ophoudt en de omvang gaat afnemen. Kan een half jaar duren… Met lopen heb ik weinig tot geen last, alleen als ik lig begint het op te spelen. Ik voel me erg vermoeid overdag met zulke rusteloze nachten. Vervelend is ook dat je tegenwoordig geen vrij meer krijgt voor artsenbezoek op een paar uur na per jaar. Dus ik haal netjes deze uren steeds in. Gevolg is dat ik geen uurtje vrij meer ben. Ik heb momenteel daarom niet zoveel zin in het bloggen. Ik heb het zo gehad met dit weer! Sneeuw is leuk met de feestdagen, maar nu verlang ik zo naar de zon en de lente!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten