maandag 12 januari 2009

Kleine oerhollandse speldenkussentjes

Mobie als steunpilaartje gebruiken om mijn 2 kleine speldenkussentjes te laten zien, vergeet dat maar :-) Hij werd duidelijk gestoord in zijn slaapje. Daarna waren alle foto's bewogen doordat het toch wel een leuk speeltje bleek te zijn en hij geen moment meer stil lag…
Deze speldenkussentjes lagen al een jaar (een pannenlap en een dubbele ovenwant) te wachten om alleen nog maar gevuld te worden… en eindelijk heb ik dat vorige week gevuld en dichtgemaakt. Ze zitten aan elkaar vast met een zigzagbandje en hangen aan het pinnetje van de spoel van mijn naaimachine of ik knoop ze aan mijn schaar vast. Ik heb er al veel plezier van gehad! Inmiddels heb ik al meer van deze speldenkussentjes waargenomen… ;-) Zulke kleine restjes gooi je natuurlijk niet weg en nodigen natuurlijk uit om er iets mee te doen!
En de onthulling van vorig blogje met tekst en foto's komen zo om en nabij woensdag… ben er nog mee bezig… roetssssjjjj ben weer weg…

1 opmerking:

  1. Er is echt iets raars aan de hand... Nu weer twee berichten uit 2009......

    BeantwoordenVerwijderen