vrijdag 23 december 2011

Stofjes Ohio


Dan zit je wat te surfen, bekijkt en smult wat er allemaal voor mooie stofjes zijn in Amerika en plotseling zie je dat bij 'Sale' de stofjes voor slechts 1 dag 3 dollar per yard zijn. Tja ... uhmmmm, dat is dan wel heel interessant! Mijn hart bonsde, zal ik, nee toch maar niet of toch maar wel? Ja dus toch wel en bezweken voor het stofjesvirus. Met de verzendkosten erbij ($ 13,95 per envelop) komt het omgerekend dan neer op € 3,78 per yard, dat is € 0,94 per fat quarter. Dat is nog eens een leuk prijsje!!!

Ik heb dit bestellen al vaker gedaan en blijf altijd netjes onder de 28 dollar zodat het rond de 22 euro uitkomt. Tot nu toe nooit problemen gehad met invoeren omdat het zo is toegestaan. Het blijft natuurlijk altijd een risico een pakketje van zover laten komen, daarom alleen al wil ik nooit voor een groot bedrag bestellen.

Wat nog nooit is gebeurd, van bestellen 's avonds tot het ontvangen, heeft maar 8 dagen geduurd en dat met deze dagen voor de feestdagen nog wel! Meestal duurt het toch wel minimaal 10 dagen, meestal 14 dagen en zelfs ooit 3 weken.

Maar nu wil ik even niets meer bestellen. Ik heb genoeg en kan goed putten uit eigen voorraad. Alleen soms moet je mooie kansen niet voorbij laten gaan ... toch ;-) Zoiets maakt je toch weer een beetje gelukkig. En zolang het kan, is een voorraadje achter de hand toch nooit weg.

5 opmerkingen:

  1. Leuke lapjes heb je gekocht. Voor de prijs hoefde je het niet te laten. Mijn voorraad is groot, maar als je dan weer nieuwe leuke lapjes ziet, dan ga je vaak toch over stag he? Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je moet dan wel snel beslissen, maar het is zeker de moeite waard en fijn dat zo vlot bezorgd werd.
    Veel plezier met de mooie stoffen. Ik wens je nog een heel mooi jaar toe.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke vrolijke stofjes Marianne en ook ik heb altijd een prima zending gekregen uit het buitenland, of het nu Frankrijk, Engeland of Amerika was, alles is altijd keurig aangekomen én goedkoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie stofjes! Lekker kleurrijk!

    BeantwoordenVerwijderen