woensdag 20 juli 2011

Toeval?


Vorige week vrijdag ging ik samen met mijn dochter 's middags boodschappen doen bij de Lidl. Dat voelt toch net ietsje anders aan als je vakantie hebt. We hadden beiden verschillende boodschapjes. Haar boodschappen lagen voor de mijne op de lopende band. Toen ze af moest rekenen, was het bedrag exact 10 euro. Apart zo'n rond bedrag, terwijl je toch de meeste boodschappen tegenkomt eindigend op 0,95 of 0,98. Daarna was ik aan de beurt. En mijn bedrag was ook exact 10 euro! Nou zeg, dat heb ik nog nooit meegemaakt! Bij een super uitkomen op een rond bedrag is al een uitzondering, maar beiden op exact 10 euro uitkomen met totaal verschillende boodschappen, vind ik toch wel heel apart! Ik denk zo dat dat bij ons maar eenmalig zal zijn zo'n toevalstreffer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten