zondag 5 juni 2011

Tadaaa... Victoriaanse letter M is af!


Met deze mooie dagen is het natuurlijk heerlijk om buiten te borduren. En dat heb ik dan ook gisteren gedaan. Ik kon het alleen gisteren niet meer voltooien, omdat de hond er met het telpatroon vandoor was gegaan en er leuke happen uit had geknauwd. Daarom moest ik vanmorgen eerst op zoek naar het originele patroon, ver weg ergens op een externe schijf. Vanmorgen maakte ik de begin draai van de M en daarmee was het werkje voltooid. Dat voelt weer goed aan dat er weer iets af is! Er ligt nog genoeg, alleen geen borduurwerk meer en dat vind ik toch wel fijn om afwisselend bezig te zijn met diverse handwerktechnieken. Dus binnenkort toch maar weer aan een nieuw borduurwerkje beginnen. Nu eerst weer even verder haken.

Als achtergrond op de foto zijn de duizendschoonplantjes te zien, familie van de anjer. Ik vind het net schilderijtjes. Je hebt zowel de eenjarigen als tweejarigen. Ik heb geen idee wat ik nu in mijn tuin heb staan. Vaak zaaien ze zichzelf ook nog uit en dat hoop ik dan maar dat dit jaar weer gebeurt. Ze bloeien ook erg lang.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten