donderdag 2 juni 2011

Boek: Knit Your Own Dog

Een ander ontzettend leuk boek wat ik onlangs binnenkreeg was van Sally Muir en heet Knit Your Own Dog. Ik kon via een Amerikaanse site even een blik in het boek werpen, maar veel zag ik niet. Maar wat ik zag, vond ik zo enig dat ik het boek toch maar snel heb besteld in Engeland. Momenteel is het een stuk duurder dan wat ik ervoor betaalde, maar nog steeds is het niet zo erg veel. Het kan echt met de dag schelen qua prijs. Het boek is zelfs nog leuker dan ik dacht dat het was! Onze hond, een husky, stond er ook bij! Ik wil ze wel allemaal maken, zo leuk dat ze zijn! Maar helaas wachten andere dingen op me en gaan die eventjes voor. Tzt trippelt er vast hier op een van de logjes nog wel eens een husky voorbij volgens mij :-) Nou ja trippelen …een husky trippelt niet, die is wat over enthousiaster in zijn doen en laten en maakt daarom dan ook regelmatig gekke bokkensprongen zowel in huis als diverse rondjes door de tuin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten