maandag 28 februari 2011

Update borduren Victoriaanse letter M

Vorig jaar in oktober 2010, liet ik zien dat ik weer begonnen was met een klassieke Victoriaanse letter  M te borduren. Ik ben nog niet veel verder gekomen dan een paar draadjes, maar ik ben er in ieder geval weer mee gestart. Het is niet echt mijn ding om met één draadje te borduren, maar in dit stofje is het niet prettig om er met twee te werken en terwijl eentje toch wat ieltjes overkomt. Ik zou eigenlijk 1,5 draadje qua dikte moeten hebben.
Voor het eerst werk ik ook met een borduurring. Dat maakt ook dat het langzamer gaat dan ik gewend ben, maar dit toch beter werkt dan zonder. Dat had ik nooit van mezelf gedacht nog ooit met een borduurring te werken. Misschien dat met een borduurring borduren het overigens alleen bij dit borduurwerkje blijft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten