donderdag 7 oktober 2010

Ik ben weer aan een nieuwe letter begonnen. Dit keer een Victoriaanse letter M. Ik borduur dit op Aïdastof van 6 kruisjes op 1 cm. Eerst was ik begonnen met twee draadjes DMC garen, maar dan moest ik steeds hard trekken om de draad door de stof te krijgen. Vandaar dat mijn keuze nu op één draadje is gevallen.  Ik probeer zelfs dit keer om te borduren in een borduurring. Dat is wel wennen als je dit niet gewend bent. De stof is gebroken wit of crème-achtig. Het patroon heb ik gratis gedownload van internet. Ik koos een kleur uit en later pas zag ik op het zwart-wit patroon dat ik exact dezelfde kleur had gekozen wat daar stond. Volgende keer zal ik aangeven waar het patroon stond op internet, want dat heb ik op dit moment niet paraat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten