dinsdag 10 augustus 2010

Afgelopen dagen

Nog steeds heb ik mijn fototoestel niet teruggevonden. Ik moet het volgens mij op een hele vreemde plek hebben gelegd, zo even snel en veilig. Zo raar is dat. Dan is er natuurlijk van alles te fotograferen en heb ik geen toestel… grgrgr. Dus nog maar even mijn weblog opsieren met wat ik in een fotobewerkingsprogramma heb gemaakt.
Ik heb de afgelopen dagen het handwerken eindelijk weer eens opgepakt. Wat zandlopertjes zijn er klaar om te fotograferen. Heel de doos ondersteboven gehaald om te kijken of het toestel daar soms in lag. Nee dus. Verder heb ik nog gehaakt. Een poos geleden was ik zomaar wat aan het oefenen van vierkantjes haken met restjes. En ineens zijn er meer en komen de ideetjes. Proefvierkantjes van restjes in allemaal groene kleurtjes. Ik heb het gehaakt met haaknaald 2,75. Op twee kleine bolletjes na zijn de restjes van groen van die dikte nu op en is het genoeg voor een kussenovertrekje. Wat gewaagde kleur om het vast te maken in een oude kleur mintgroen, maar het geheel was ook maar een proef. Beete apart is het wel. Prima voor de poesjes om daar lekker warm op te slapen. Tja, ook dit kan ik niet laten zien. Inmiddels wel doorgedrongen dat mijn toestel kwijt is… nogmaals grgrgr. Daar kwam ik nog veel meer tegen wat ik afgelopen maanden heb gehaakt en nog steeds moet laten zien.
Afgelopen zaterdag voor een fornuis geslaagd. Omdat het niet zomaar kan worden aangesloten en er eerst een loodgieter bij moet komen, kan dat pas ergens in september. Ik had een hoop opgespaarde VVV bonnen en ik hoefde zelfs maar een klein beetje bij te betalen. Zo dat kan ook weer van mijn lijstje worden geschrapt voorlopig. Maar misschien komt er weer wat op… drie keer raden wat…
Me ook verdiept in een ander weblog van blogspot. Ik ben er nog niet helemaal uit hoe het werkt. Ik blijf gewoon hier ook, het is gewoon en… en.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten