donderdag 15 juli 2010

Vakantie 2010

Vandaag heb ik de laatste ochtend gewerkt voor mijn vakantie. Daarna hadden we een teamuitje met de workshop Light Graffity. Dat gaat met schijnwerpers en fotograferen met een lange sluitertijd zodat je het licht kan opvangen. Geweldig is dat en ontzettend leuk! En nog het belangrijkste met veel gelach! Er zijn uiteraard foto's van, maar die heb ik nog niet, dus ik kan nog niets laten zien. Ik heb zelfs dat onderdeel gewonnen :-) Mijn collega's vonden mijn creatieve uitingen blijkbaar goed. Je ziet dus dat je nooit te oud bent voor Graffity!
Na thuisgekomen te zijn vanavond kon de vakantie echt beginnen! Mijn hoofddoel is natuurlijk ontspannen en daarnaast wil ik de buitenboel verven wat vorig jaar niet gelukt was vanwege een klein ingreepje aan mijn pols. Afgewisseld wil ik ook nog handwerken, lezen, in de tuin werken en opruimen. En niet te vergeten wat uitstapjes maken met mijn dochter. Ik heb nu ook weer tijd om vaker te bloggen en andere weblogs bij te lezen! Maar nu… eerst slapen! Ben lichtelijk wat vermoeid door zo'n lange dag vol opdrachten (fietsen en zelf fotograferen, Light Graffity, woordspelletjes).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten