donderdag 8 april 2010

Gehaakt wit poesje


Hier is het witte poesje dan eindelijk en MET oogjes. Het lag al zo lang te wachten bij mijn onaffe handwerkjes op oogjes. Deze zwarte bolle knoopjes uit mijn knopendoos vond ik het meest geschikt. Het patroontje is van Rina Soffers, een welbekende ontwerpster van haakpatronen van vooral dieren. Het komt uit een oude Ariadne: april 1984.
Ik ben blij hier de poes Pammetje te kunnen fotograferen. Een week geleden ging het helemaal niet zo goed met deze bijna 19-jarige dame. Ze wilde niet meer eten of drinken. Ik heb haar veel bouillon gegeven om niet uit te drogen. Ook allerlei lekkere hapjes die ze niet kon weerstaan zoals ham (wel slecht door het zout maar ja als ze maar wat wil eten nietwaar) en wat slagroom e.d. Heel veel aandacht en vertroetelen. Na een paar dagen at ze weer zelf! Eergisteren genoot ze weer met haar neusje in de wind buiten op de tafel! Op naar de 19 dame!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten