zaterdag 6 maart 2010

Zandlopertjes van stof


zandlopertjes: 24 stuks
Het aantal zandlopertjes stijgt langzaam en ik heb er nu 117. Dat zou misschien 1/3 kunnen zijn van het totaal van de voorkant, hoewel ik nog geen idee heb hoe groot ik de lappendeken van zandlopertjes ga maken, laat staan hoe de achterkant eruit zal komen te zien. Ik zeg bewust lappendeken en geen quilt, want dat laatste zie ik toch niet zitten om een deken door te pitten. Ik heb daar al rekening mee gehouden door de achterkant van de zandlopertjes ook direct af te werken met de festonsteek zodat het daar niet gaat rafelen. Zodra ik ze aan elkaar ga zetten, werk ik die naden hetzelfde af en zet het bij de hoekjes vast. Met dat aan elkaar naaien, wacht ik nog omdat ik niet weet of ik nog andere kleuren erin verwerk en dan moeten die andere kleuren wel een beetje evenredig verdeeld zijn over het geheel. Ik zie wel, moet er toch nog veel maken voor ik echt zover ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten