woensdag 23 december 2009

De Grote Rode M


Inmiddels is er bijna één strengetje DMC op. Het eerste pootje is bijna klaar op de onderste krullen na. Ik werk met twee draadjes splijtgaren op Axefda. Het lapje is dubbel zo groot. Op naar het volgende pootje en het nieuwe rode strengetje!
Misschien dat ik hierna nog de letter C ga borduren al wordt dat dan niet rood, maar een soort aqua blauw/groen. Ook al weet mijn dochter niet wat ze ermee moet – ik evenmin nog, maar komt vast vanzelf ;-) – omdat ze niks om handwerken geeft. Ik dacht vroeger ook vaak als mijn moeder weer met een kleedje aan kwam en dat liet zien, wat moet ik straks toch met al die gehaakte kleedjes… Nu ze er niet meer is, koester ik ze allemaal, zelfs alle proeflapjes. Ik ben nogal van het bewaartype en verzamelingetjes ontstaan er snel als je van iets meer dan twee hebt. Vooral in handwerkjes zit zoveel tijd en energie dat je zoiets niet zo maar achteloos wegdoet. Ik tenminste niet :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten