vrijdag 30 oktober 2009

Oktober jl. in het kort


Ja, ik geef het toe, het is hier wat stilletjes. Voor je het weet, is er alweer een maand voorbij gevlogen zonder nieuwe berichtjes hier te hebben geplaatst. Ben inmiddels weer een jaartje ouder geworden. De laatste maand heb ik veel in de tuin gewerkt als het weer het toeliet en ik niet al te moe was. Toen kreeg ik weer een leesmanie. Een dagje Antwerpen kwam er nog tussendoor. Leuke tijdschriften en een boekje Knuffels gekocht. Het handwerken heeft op een laag pitje gestaan al heb ik wel een paar zandlopertjes erbij gemaakt. Ook een wit gehaakt poesje kwam eruit mijn handen gefloept, maar helaas kan het nog niet zien (moet nog bijpassende knoopjes zoeken). Ook aan het veelkleurige 'iets' heb ik verder gehaakt. Sinds vandaag ook weer aan het borduren, een grote rode M. En het belangrijkste wat in oktober gebeurd is voor mij, de uitreiking van mijn dochter heeft plaatsgevonden! Ze heeft haar bul ontvangen en mag nu aangeschreven worden als de 'weledelgestrenge' ;-) Van het een en ander moeten nog foto's gemaakt worden of bewerkt en dan mogen ze mijn nieuwtjes visueel een tintje geven. Uitgebreidere berichtjes met foto's volgen dus nog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten