dinsdag 1 september 2009

Totaal zandlopertjes: 77 stuks


Vorige week heb ik nog 7 zandlopertjes gemaakt. Daarbij komt de totale stand op 77 stuks. Ook heb ik nog een hele hoop vierkantjes/driehoekjes geknipt en kleurencombinaties gemaakt zoals op de foto is te zien. Dit keer veel blauwe erbij terwijl de hoofdmoot toch donkerrood, groen, beige/bruin en mosterd van kleur zal zijn.
Nog maar 6 van het oude stapeltje zandlopertjes afwerken aan de achterkant en dan zijn ze allemaal rafelloos!
Al eerder had ik vermeld dat ik met papieren driehoekjes werk die ik van dikke enveloppen maak en dat die ongeveer 20 zandlopertjes meegaan.Toevallig kwam ik erachter dat de velletjes plastic die tussen de Millnerkaas liggen (eerst afgewassen natuurlijk) helemaal prima zijn voor malletjes! Althans voor mij dan. Het volgende pakje wat ik kocht, had echter geen plastic meer, maar papier. Had ik een prachtige hergebruik gevonden en dan is het weer weg :-) Volgens mijn dochter lagen die plastic velletjes echter tussen de Beemsterkaas. Nou dan is natuurlijk bekend wat ik straks ga kopen…;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten