woensdag 5 augustus 2009

Pannenlap Huisje-boompje-beestje(s)

Niet zoveel te melden, dus maar een ‘oudje’ uit de linnenkast gehaald. Deze pannenlap heeft mijn moeder gehaakt toen mijn dochter nog klein was. Ze haakte veel pannenlappen… goh waar zou ik die tik vandaan hebben ;-… en natuurlijk kreeg mijn dochter haar eigen pannenlap, afgestemd op haar leeftijd. Echter kleine meisjes worden groot, hoeven geen ‘kinderachtige dingen’ meer en zo belandde deze pannenlap op de grote pannenlappenstapel in mijn pannenlappen- eeuuhh ik bedoel natuurlijk linnenkast :-) Vooral een mooie herinnering… ik zie haar gezichtje nog glunderen en daarachter de trotse glimlach van mijn moeder. Het patroon komt uit een oude Ariadne. Ik ben dit patroon echter ook nog ooit in een Engels boek tegengekomen op internet, dat vol staat met patronen uit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten