maandag 10 augustus 2009

Een veelvoud van 11 en zandlopertjes

In de afgelopen week (vanaf vorige week dinsdag) heb ik 11 zandlopertjes gemaakt en afgewerkt. Ik had er in totaal 55 stuks. Daarvan zijn er 22 nog niet afgewerkt aan de achterkant en 33 wel. De afgewerkte zijn nu dus 11 + 33 is 44. Samen met de 11 van deze week komt dat neer op een totaal aantal van 66 zandlopertjes. Op zich vond ik dat wel toevallig al die getallen: 11, 22, 33, 44, 55, 66. (Mijn moeder overleed op 66-jarige leeftijd aan een hartaanval.) En al kijk ik nu naar de datum dat ik dit bericht plaats: 11 augustus! Wat heb ik vandaag toch met 11?
En lapjespoes Mimi vond dat dat toch echt niet kon, drie rijen lapjes en één leeg plekje op het hoekje. Uit zichzelf ging ze op dit plekje zitten! Het laatste ‘lapje’ is wel het zachtste en me het meest dierbare van de foto ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten