zondag 30 augustus 2009

Blog-awards






Ik ben zeer vereerd met deze twee blog-awards. De eerste had ik al eens ooit ontvangen, maar dat kan Jenny natuurlijk niet weten :-) Bij deze laatste award hoor ik nu 7 dingen over mezelf te vertellen wat een andere blogger leuk vindt om van me te weten. Ik vermoed alleen dat het belangrijkste al van me bekend is (wat ik kwijt wil tenminste). Voor de nieuwere lezers/bezoekers is het misschien wel helemaal nieuw:
  1. Mijn dochter van 23 jaar, net afgestuurd voor Master Renaissancestudies, is voor mij het allerbelangrijkste in mijn leven en staat overal en altijd bovenaan.
  2. Verder ben ik een dierenvriend. Ik heb zelf ook dieren, een eigenwijze, net-pup-af hond van anderhalf, drie poezen, waarvan twee op de respectabele leeftijd van zeventien en achttien plus een van zes jaar en een levenslustig katertje van één jaar. In een tuin van 80 meter hebben ze genoeg ruimte om zich uit te leven. Uiteraard ikzelf ook ;-)
  3. Een paar jaar geleden ben ik afgestudeerd als grafisch en multimedia vormgeefster (altijd die wens gehad en alsnog de studie gedaan!). Ik werk als medewerker Communicatie en heb dagelijks veel met dtp, vormgeving en websites (o.a. ben ook webmaster) te maken. M.a.w. ik computer (vanaf 1985 zelfs) erg veel, maar bovendien ook erg graag, ook thuis!
  4. In mijn vrije tijd ontwerp ik graag patronen op het gebied van borduren, breien en haken, zowel op de pc als met kleurpotloden en verf. Handwerk graag; volgorde is: haken, patchwork, borduren, breien e.m.
  5. Ik lees graag over de geschiedenis van textiel en met name de aparte weetjes ervan.
  6. Ik verzamel (en lees) al jaren van alles over symbolen en symboliek. Heb daar een plankje boeken van en ook op alfabetische volgorde diverse mappen vol wat ik her en der ben tegengekomen in dertig jaar. 
  7. Verzamelaar van stofjes, draadjes, wolletjes, knopen, oude handwerkboeken en tijdschriften en nog veel meer op dat gebied…
Net als de laatste keer, wijs ik geen nieuwe bloggers aan voor een award, omdat iedereen die regelmatig blogt een award verdient zonder uitzonderingen! De hele linkerkolom met namen verdienen het helemaal, omdat dat mijn trouwe lezers zijn! Uiteraard de stille lezers ook, maar die ken ik helaas niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten