dinsdag 28 april 2009

Zandlopertjes


Nee geen mandjes of klosjes, maar wel zandlopertjes van ongeveer 9 cm. Ik heb veel stroken van 10 cm en daar heb ik eindelijk een bestemming voor. Deze dus :-) Tot nu toe heb ik deze zandlopertjes op de hand gemaakt, maar ik sta er niets van te kijken als ik toch over ga naar het machinaal aan elkaar zetten. Alleen de blokjes zijn gemaakt; ze zitten nog niet aan elkaar. De productie zal ook laag zijn en niet in een hoog tempo. Ik was echt weer toe aan iets nieuws. Als je je voorneemt alle oude werkjes eerst af te maken, dan is de zin om te handwerken ver te zoeken… dat is natuurlijk niet de bedoeling met zo’n goed voornemen. Dus ik begin weer aan wat nieuwe dingetjes en zie wel wat ik met de ‘oudjes’ en ‘super oudjes’ doe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten