vrijdag 30 januari 2009

DMC Satin en Color Variation3

 Toch leuk afgeprijsde strengetjes borduurgaren ;-) Tussen de middag liep ik nog even snel naar Smitje in Eindhoven om te kijken of ze het DMC garen nog hadden. Afgelopen woensdag had ik mijn slag al geslagen met afgeprijsde doosjes DMC Satin (donker geel, groen) en Color Variations (blauwe doosje) Er was al veel op! Ik had zelfs de laatste DMC Satin (donker geel doosje) en nog twee Color Variation (licht geel doosje). Wel hadden ze nog veel Color Variations (licht gele en blauwe doosjes), maar de satin was helemaal op.Toch erg leuk om zo je voorraad weer aan te vullen ;-) Onder de prijsjes zag ik zelfs 14.95 staan, daarboven 9.95 en nu 4,95! Van de DMC Satin zitten er 8 strengetjes in en van DMC Variations 6. Er zitten ook patroontjes bij, maar die gebruik ik niet. Ik ben wel benieuwd hoe het is om met DMC Satin te werken. Het is erg glad en glanzend garen.
Ook heb ik nog een pakje Vliesofix gekocht. Ik heb daar nog nooit mee gewerkt dat het aan beide zijden plakt als je het strijkt en dat wil ik wel eens uitproberen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten