dinsdag 18 november 2008

Pols

Ik geef toe, ik ben nog weinig op mijn blog, maar probeer wel hier en daar wat bij te blijven met lezen ‘s avonds laat, al reageer ik amper…
Ik heb het namelijk een beetje erg druk. Met die harde regens heb ik nogal wat lekkage gehad van mijn dakgoot en die regen sloeg via een raam boven binnen en het raam van de keuken. Ook via de erker kreeg ik de regen in mijn kamer. Dat vergde meteen actie, afspraken maken, offertes aanvragen en weer afspraken maken om het te laten maken volgende week. Dat gaf nogal wat voorbereidingen hier en daar om ruimte te maken zowel binnen als buiten (snoeien). In die kamer boven staan al mijn handwerkboeken! Enkele stapels stonden op de grond evenals tijdschriften en helaas… sommige waren niet meer te redden die op de grond opgestapeld lagen :-( Dat uitzoekwerk vergt best veel tijd nu ‘s avonds, al treuzel ik natuurlijk wel een beetje expres met al die boeken en tijdschriften! Dat maakt het een beetje minder erg ;-)
Ondertussen gebeurde er ineens plotsklaps iets met mijn pols na een dag werken achter de pc. M’n pols lijkt dan ergens uit te schieten met zenuw en al… au au en dan terugduwen en dan gaat het wel weer hoewel anderen dat geknak niet erg lekker vinden klinken :-) Ja ja… binnenkort even een bezoekje naar de huisarts, ik kan me nu niet veroorloven mijn pols niet te gebruiken of zo met al dat geregel voor die dakgoten. Dan maar even knak knak. Ik probeer daarom wel ‘s avonds wat minder achter de pc te vertoeven want dan voelt het niet erg aangenaam,
En ja ik ben weer aan ‘de borduur’ voorzichtig want lang kan ik het niet volhouden om mijn pols lang in een gebogen houding te houden. Het is een roos in bordeauxrood, geborduurd met 1 draadje en met 2 draadjes, wel een leuk effect die combinatie. De volgende keer zal ik een foto maken en hierbij zetten.
Met Mobie gaat verder alles goed. Een wildebras is het, die werkelijk alles op de grond mikt en als speelgoed ziet. Lachen natuurlijk, maar hij maakt er echt een zootje van :-) .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten