donderdag 24 juli 2008

Noah’s Ark

Ja, ook ik ben gezwicht voor de leuke patroontjes van Lynette Anderson van haar Noah's Ark :-) Ik twijfelde eerst, maar na de leuke olifantjes wilde ik het gisteren ook eens uitproberen en het werkt verslavend! Erg leuk om te doen! Ik gebruik er allerlei restjes en losse draadjes voor (o.a. uit de Kruidvatpakketjes) en hou me niet zo aan de voorgeschreven kleuren. Ik heb het geborduurd met twee draadjes, de knoopjes met een. De andere patroontjes borduur ik dus ook nog. Vanavond moest ik alleen nog de Franse knoopjes maken. Gisteren had ik er twee gemaakt, maar kreeg steeds krampen. Vanavond kreeg ik bij ieder knoopje dat ik maakte wel twee keer kramp in mijn vingers in beide handen, dat was wat minder aangenaam. Dan moest ik alles loslaten en flink bewegen met mijn vingers voor het weg was. Dat probeer ik een andere keer nog eens uit of dat weer terugkomt of blijvend is anders moet ik maar wat anders verzinnen voor de Franse knoopjes. Met de gewone steekjes borduren had ik totaal geen last.
En… nog precies 5 dagen werken, 1,5 week nog en dan vakantie! Ik merk er niet veel van dan anderen op vakantie zijn, zo druk ik het steeds heb. Ik kijk echt naar vakantie uit nu!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten