zaterdag 10 mei 2008

Heerlijke dag

Iets later dan mijn bedoeling was, ben ik vanmorgen naar de laatste dag van de hartententoonstelling gegaan om mijn bolsa op te halen en niet te vergeten om kennis te maken met medebloggers! Erg leuk om Mien B, Berthi en Lous weer terug te zien en kennis te maken met José, Marijna, Elza, Noor, Hilly e.a. om gezellig verder te kwebbelen over van alles en nog wat! Ik vond het erg gezellig! Van José nog een leuke verrassing gekregen! Bedankt, echt leuk!

Ik had ook nog met mijn dochter afgesproken in de stad vanmiddag. Wat is het dan toch heerlijk een gsm te hebben om zo maar te weten waar je je bevindt! Er zou ook een boekenbeurs vandaag worden gehouden op et Catharinaplein alleen kon ik nergens informatie daarover vinden. Het bleek een tweedehands boekenbeurs te zijn waarvan de opbrengst ten goede kwam aan de opvang(?) van de Catharinakerk. Ik ben hier nog voor vier handwerkboeken geslaagd:

  1. Borduren met Cecile Dreesmann (met handtekening van haar in het boek!)
  2. Baedeker voor de huisvrouw. De gestroomlijnde naald, Cecile Dreesmann (allerlei borduursteken, motieven, tips e.d. echt een goed boek!)
  3. Klederdrachten in Nederland
  4. Teddyberen maken (met nog ongebruikt patronenblad)

Op weg naar de auto kwamen we nog voorbij de Wereldwinkel en wetende dat ze daar Tony's Chocolonely verkopen, zijn we maar even binnen gegaan. Niet alleen met een lekkere reep kwam ik naar buiten, maar ook met 6 ontzettende leuke vingerpopjes: Peruaans popje, papagaai, eendje, hondje, tijger en pinguxefn. Daar ik nogal veel restjes aan wolletjes heb, zijn deze leuke voorbeelden natuurlijk nooit weg… ;-)
Kortom, leuke dag!

Update: 14/5–> handtekening in het boek Borduren met Cecile Dreesmann. Scan is over de hele breedte van het boek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten